Klacht over medewerker of bestuurder

We voeren onze taken zo goed mogelijk uit. Toch kun je ontevreden zijn over het gedrag van een medewerker of bestuurder of vind je dat je niet netjes bent behandeld. Heb je een klacht? Geef het aan ons door. 

Heb je een klacht/melding over bijvoorbeeld ‘wateroverlast’ gebruik dan het formulier overlast of schade melden

Klacht indienen via DigiD  

Klacht indienen via eHerkenning  

Klacht indienen (zonder inlog)

Voor persoonlijk gebruik log je in met DigiD.
Voor het inloggen namens een bedrijf of organisatie gebruik je eHerkenning.

Behandeling van jouw klacht

  • Nadat je het formulier hebt verzonden, ontvang je per e-mail een ontvangstbevestiging.
  • Wij nemen daarna zo spoedig mogelijk mondeling of schriftelijk contact met je op.
  • Wij brengen je dan op de hoogte van de verdere procedure.

Niet tevreden met onze reactie op jouw klacht?

Op de website van de Nationale ombudsman kun je lezen hoe je de Nationale ombudsman om advies kunt vragen.