Stage medewerker servicedesk (36 uur per week)

Wij zoeken een stagiair medewerker servicedesk voor 36 uur per week.

• Mbo ICT.
• Niveau 4.
• Periode: februari 2020 tot en met juni 2020.

Wat houdt de stage in?

Tijdens je stage vervul je de functie van servicedesk medewerker. Je doet verschillend werk, zoals:

  • Gebruikers ondersteunen, werkplekbeheer, installeren en uitleveren van hardware (telefoons en computers) en toners vervangen.
  • Het oplossen van eerstelijns meldingen die binnenkomen via Topdesk, de balie of via de telefoon.
  • Het aanpassen en bewaken van de CMDB.

Wie ben jij?

Jij...

  • hebt ervaring met het Microsoft Office-pakket.
  • bent representatief.
  • hebt ervaring met het registratieprogramma Topdesk en met Active Directory.
  • bent klant- en resultaatgericht.

Wat bieden we jou?

  • Ervaring op het gebied van ICT.
  • Een prettige leeromgeving met uitdagingen.
  • Zorgvuldige begeleiding.
  • Mogelijkheid tot het uitwerken van je stageopdracht.
  • Ruimte voor eigen initiatief.
  • Een stagevergoeding.